- informację o terminie, miejscu i sposobie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami gminy Pasłęk dotyczących Budżetu Obywatelskiego jako części budżetu Gminy Pasłęk na rok 2026,
- informację o miejscu, w którym mieszkańcy będą mogli pobrać i złożyć wypełnione papierowe karty do głosowania obowiązujące w konsultacjach,
- informację o sposobie głosowania drogą elektroniczną.
3. Uprawnionymi do udziału w konsultacjach (głosowaniu) są mieszkańcy Miasta i Gminy Pasłęk.
4. Przedmiotem konsultacji będą projekty inwestycyjne zgłoszone do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego umieszczone na karcie do głosowania.
5. Szczegółowe informacje o poszczególnych projektach zostały udostępnione na stronie internetowej Miasta i Gminy Pasłęk www.paslek.pl, na stronie internetowej paslek.budzetobywatelski.pl oraz są dostępne w Urzędzie Miejskim w Pasłęku (po. nr 15).
6. Informacje o sposobie głosowania i warunkach ważności głosu będą podane na karcie do głosowania.
7. Karty do głosowania w formie papierowej obowiązujące w konsultacjach dostępne będą od dnia 06 listopada 2025 r.:
- do pobrania w Urzędzie Miejskim w Pasłęku w Biurze Obsługi Interesanta(parter UM),
- do pobrania ze strony internetowej Urzędu Miejskiego w Pasłęku www.paslek.pl w zakładce STREFA MIESZKAŃCA – Budżet Obywatelski na 2026 rok.
8. Wypełnione karty do głosowania w formie papierowej należy składać w Urzędzie Miejskim w Pasłęku, Pl. Św. Wojciecha 5 w Biurze Obsługi Interesanta (parter), w terminie od 06 listopada do 21 listopada 2025 r., w godzinach pracy Urzędu.
9. Głosowanie drogą elektroniczną, dostępne będzie na stronie internetowej: paslek.budzetobywatelski.pl